کد خبر 846710
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
ایسکو

ستاره جوان تیم ملی فوتبال اسپانیا به علت مصدومیت توان همراهی تیم باشگاهی و البته ملی خود را ندارد.

سرویس ورزش مشرق – تیم ملی فوتبال اسپانیا به عنوان یکی از 3 حریف جدی و مدعی تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه، با محوریت جوان گرایی اصولی قصد دارد شگفتی ساز و البته تیم مقتدر این تورنمنت بزرگ محسوب شود.

اسپانیا به هدایتگری خولن لوپتگی با جوان گرایی بی سابقه ای همراه بوده و حتی دل بوسکه که همواره از هواداران اندیشه لوپتگی بوده در این خصوص ابراز نگرانی کرده است، به رغم این جوان گرایی خطرناک، هستند ستارگان به ظاهر جوان اما کاملا پخته و آماده ای مثل آسنسیو و ایسکو که برگ برنده تیم ملی فوتبال اسپانیا به حساب می آیند.

مصدومیت ستاره مالاگایی تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید اما موجی از نگرانی را در میان اردوگاه لاروخا ایجاد کرده است، ایسکو البته از یک مصدومیت کهنه در زانوی راست خود رنج می برد اما گویا این مشکل تا حدی حاد نبوده که باعث نگرانی شود، این بار اما قضیه جدی است و ضمن زنده شدن آسیب دیدگی قبلی، مچ پای ایسکو با پیچ خوردگی شدید همراه بوده و گویا در ناحیه مچ تعداد قابل توجهی از تاندونها دچار پارگی اساسی شده اند.

اکنون لوپتگی نه تنها باید به پلن B خود فکر کند بلکه باید کمی نگران وعده های خود درباره تیم جوانش باشد. اسپانیا مدعی جدی قهرمانی است اما در گروه خود حریفان ساده ای ندارد و در کنار پرتغال و مراکش مدعی، تیم ملی فوتبال ایران نیز هرگز برای گاوهای سیاه، حریفی ساده و پیش پا افتاده نخواهد بود.

کلینیک سانیتیس مادرید برای ایسکوی آسیب دیده به عنوان مهره کلیدی تیم ملی فوتبال اسپانیا، یک ماه استراحت مطلق و دو هفته فیزیوتراپی در نظر گرفته و این مدت استراحت برای اردوی تیم ملی اسپانیا عملا با خداحافظی بازیکن از بازی های ملی پیش رو در جام جهانی برابری می کند. امید دوستداران فوتبال اسپانیا به تیم پزشکی ملی اسپانیا است که تا چند روز دیگر برای معاینه نهایی ایسکو آماده می شوند و نظر نهایی را درباره او خواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس